I Jornada de convivència, comunicació i divulgació SATDI a Altea

Avui el SATDI se n’ha anat d’excursió. La I Jornada de convivència, comunicació i divulgació SATDI s’ha celebrat a les instal·lacions del Campus d’Altea amb un èxit rotund de participació, de bon rotllo i de molts coneixements compartits.

Aquest primer any l’activitat l’han dirigida els tècnics Josep Galvany, Roc Gomar, Maria Isabel Pérez, Mario Romero, Gabriel Rufete i el professor David Vila. Durant aquesta, s’ha realitzat un tour per les instal·lacions on s’imparteix el Grau de Belles Arts. A més, s’han dut a terme una sèrie de tallers on els nostres compis desenvolupen habitualment la seva feina i ajuden els alumnes a potenciar els seus dots com a artistes. Algunes activitats han consistit en: ús del croma per a creacions audiovisuals; taller de pintura, dibuix i gravat; taller d´escultura en pedra; taller de foto, taller de fosa o escàner 3D.

Per concloure la jornada, s’ha celebrat un esmorzar-aperitiu elaborat pel Deganat de la Facultat de Belles Arts (a qui agraïm la seva col·laboració), amb l’objectiu d’estrènyer encara més els llaços i fomentar la companyonia dins el servei. No sabem si els companys d’Altea hauran descobert un Miquel Àngel o una Frida Kahlo ocults entre els tècnics del servei que han acudit a aquesta jornada. El que sí que sabem és que la cita ha generat molta SATDIsfacció entre els assistents, per la qual cosa promet ser el preludi de moltes més convivències que han d’arribar en els propers anys.

Tot seguit us deixem un resum de la jornada en imatges. Esperem que ho gaudiu tant com ho hem fet nosaltres.